Klantenservice
We zijn beschikbaar om je te helpen!
Algemene vragen over Fortunella
Bestellingen en verzending
In de meeste gevallen geldt: Vandaag voor 16:00 besteld, de zelfde dag nog verzonden. Doorgaans houdt dat in dat je je product de volgende dag in huis hebt.
Bij het afrekenen wordt gevraagd of je een account wilt aanmaken. Dit kan handig zijn als je van plan bent om vaker bij ons te bestellen. Zo hoef je niet telkens al je gegevens in te vullen
Producten worden verzonden met TNT en kan worden gevolgd met een Tracj&Trace code, die je ontvangt.
Het is mogelijk om een pakketje naar het buitenland te laten versturen. Hierbij kunnen de verzendtarieven verschillen. Dit is te zien tijdens het afrekenen.
Als je een product wilt omruilen of retourneren
Retourneren en omwisselen
Producten mogen – mits in originele verpakking en onbeschadigd – binnen 14 dagen worden geretourneerd. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
Let op! Afgeprijsde items en sieraden kunnen niet geretourneerd worden.
Als u een product ontvangt dat u niet besteld hebt, dan vragen wij u vriendelijk om het product te retourneren. De kosten voor het terugsturen zijn dan uiteraard voor rekening van Fortunella.
Dat is natuurlijk vervelend. Bel in dat geval even met ons op 070 – 406 88 88
Het retouradres is:
Herenstraat 116
2271 CL Voorburg
Vergeet niet het retourformulier bij te voegen
Bel in dat geval even met ons, om een passende oplossing te vinden 070 – 406 88 88
Neem in dit geval even contact met ons op voor een passende oplossing. Tel 070 – 406 88 88